Дошкільний навчальний заклад №1 "Теремок"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Впровадження елементів авторської системи М.Єфименка «Театр фізичного виховання та оздоровлення дошкільнят» в освітньо-виховний процес

Мета: сприяти опануванню дітьми раннього віку життєво необхідних рухів під час сюжетних занять з фізичної культури та гімнастики пробудження, спонукати до активного й самостійного виконання рухових дій, розвивати відчуття обережності, викликати позитивні емоції; формувати основи базових якостей відповідно до Програми розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля»

Вихователь: Мельничук Г.С.


 

Розвиток креативності шляхом використання елементів ТРВЗ

Мета: розвивати творчу особистість дошкільника,його інтелектуальну активність шляхом формування у них пошукового і системного мислення, розвитку мовленнєвої культури, творчої уяви; виховувати якості творчої особистості та уміння бачити проблему і розвязувати її з максимальним ступенем.

Вихователь: Біла В.М.

Розвиток креативності шляхом використання елементів ТРВЗ

Мета: розвивати творчу особистість дошкільника,його інтелектуальну активність шляхом формування у них пошукового і системного мислення, розвитку мовленнєвої культури, творчої уяви; виховувати якості творчої особистості та уміння бачити проблему і розвязувати її з максимальним ступенем.

Вихователь: Мазуренко О.О.

 

Розвиток творчих здібностей на заняттях з малювання (автор Л. Шульга)

Мета: розвивати творчі здібності дошкільників за методикою "занурення". Виховувати естетичні почуття. Вчити оволодівати прийомами і технікою малювання через творчий пошук, зображати навколишнє після емоційних зустрічей у процесі спостереження, розгляду репродукцій картин слухання музики читання розповідання.

 

Вихователь: Сліпчук К.І.

Впровадження елементів педагогічної спадщини М.Монтессорі у роботу з дітьми 6-го року життя.

Мета: розвивати пізнавальну активність дітей в різних сферах життєдіяльності збагачувати досвід використання сенсорних еталонів; виробляти звичку покладатися на власний досвід у розв’язанні різних проблем, виховувати бажання виконувати практичні цілеспрямовані дії: самостійність, спостережливість, відповідальність, людяність, наполегливість. Розширювати уявлення про предмети, об’єкти природи, людей, явища суспільного життя, самого себе; вправляти в розв’язанні пізнавальних завдань у наочно-дійовій, наочно-образній формах.

 

Вихователь: Нікітюк О.Л.

Використання елементів музичного виховання Карла Орфа.

Мета: розвивати творчість, уяву, фантазію музичних здібностей. Виховувати у дітей навички творчого музикування. Вчити моделювати музичну мову, використовувати нетрадиційні музичні інструменти, вміння проявляти індивідуалізм, здатність до самовираження.

Музичні ткерівники: Оніщук К.П., Мороз Н.І.

Використання схем-моделей у лексико-граматичній роботі з дітьми дошкільного віку (О. Білан, К.Крутій).

Мета: розвивати логічне мислення дітей шляхом складання моделей, схем, розвивати творчі здібності, фантазію, уяву, образне мислення, дрібну моторику, пізнавальний потенціал та інтелектуальні здібності. Формування вміння висловлювати та обгрунтовувати свої думки, активізація мовлення.

Вихователі: Семената С.Є., Телешецька Н.В.

 

Пошук
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz